Make your own free website on Tripod.com
Yeye Gunting Dalam Lipatan 
 
 
Yeye atau nama sebenarnya Muhd. Yeye telah mendakwa bahawa dia tidak akan lepak dengan Jingjang Jo. Rupa-rupanya, beliau merupakan gunting dalam lipatan(fire down below). Beliau yang mendakwa tidak akan menghampiri Jingajang Jo merupakan satu dakwaan yang tidak bermoral
      Huzz bukan nak cakap apa la kan, tapi masa Huzz tengah jalan-jalan kat Suria KLCC tu Huzz ada la terserempak dengan dua orang mamat nie. Mula-mula Huzz nampak rambut warna coklat, huzz dah agak dah yang tu Jingjang Jo. Lepas tu Huzz jengok-jengok jugak  la, Huzz ingat kan dia tengah bermesra dengan Kerang al-maklumlah orang nak dirikan masjid tapi sangkaan Huzz meleset sama sekali. Huzz tengok sebelah ia adalah Yeye
       Sanggup Yeye berkelakuan begitu dan mendakwa depan rakan-rakannya untuk tidak mendekati Jingjang Jo. Bukan itu sahaja, Yeye  juga telah menghancurkan istana cinta Kerang yang dah tersergam indah kecuali atapnya sahaja belum dibikin kerana ekonomi meleset. Kini istana harapan telah berkuburan tiada berlagu yang kedengaran hanyalah tangisan sendu.
       Bukan itu sahaja, Huzz nampak dia orang pergi ke car park . Huzz rasa  dia orang naik kereta sama-sama. Mujurlah hari tu mereka tak nampak Huzz kalau tidak habiz !
 
Huzz : Kalau yer pun carik ler balak yang takder kekasih lagi, ni tidak mengahancurkan kebahagian   orang. Istana yang tersergam kini hanyalah impian menjadi mimpi tak bertamadun   ................